Fyrinnae swatches


Mycket bättre ljus att fota i idag, så här kommer swatches på fyrinnae-skuggorna jag fick hem igår!


City glam: lights of Stockholm, Fluff
Nijiro, Shrouded in gold


Bastet, Aztec gold
Boytoy, Japan
Biker chic, Nori

Wicked, Forbidden lover
Fyre & Ice, Sluagh


Alla skuggor är applicerade torra på en bas av UDPP. Gratisskuggan jag fick, Fluff, syns i princip inte alls på min hud =/ Fast den är nog fin som en matt highlighter på brynbenet! Älskar skimret i alla skuggorna =) Tycker Japan påminner lite om Deep blue green från MAC, fast lite ljusare. Som en blandning mellan Teal och Deep blue green, nästan! Gröna boytoy och vanillfärgade Nijiro var lite kameraskygga, färgdjupet ville inte riktigt komma fram =( Ska testköra några av dom här nu när jag ska sminka mig, spännande!





RM

Fint och informativt. :)

2008-10-28 @ 14:15:08
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Sminkan

Visst är färgerna fantastiska!



Är det något knas med din kommentarsfunktion? Jag försöker kommentera hela tiden och inget syns? Modererar du?

2008-10-28 @ 15:04:47
Sminkan

Ska vara tydligare, ingenting syns direkt. Det kommer liksom senare. Är det moderering? För ibland blir jag nervös och skriver en gång till...

2008-10-28 @ 15:06:08
Purity

Sminkan: Det är så för mig ibland med, kommentaren syns inte förrän jag har uppdaterat sidan =S Har ingen moderering för att kommentarerna ska synas, dom ska komma upp på en gång! Blogg.se har sina ryck... Har sett dina kommentarer hittills i alla fall!

2008-10-28 @ 15:40:29
Marie

Vilka bra swatches du gör! Aztec Gold, Japan och Fyre & Ice var riktigt snygga skuggor!

Förresten är Fluff inget pigment, det är ett puder som ska ha ungefär samma egenskaper som Pure Luxes Eraser, dvs att det ska fylla ut linjer och porer (för eller efter foundation). Har inte testat ännu, men jag såg nån haul på youtube och hon gillade hur Fluff jämmnade ut huden.

2008-10-28 @ 18:03:09
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Emma P

Åh, det finns många där som jag inte skulle tacks nej till:) Kommer du bättre överens med shrouded in gold idag?

2008-10-28 @ 18:20:18
inthemake

Ohh jag får cravings!! ;)

2008-10-29 @ 10:13:35
URL: http://inthemake.se
Nocic

OMG! Jag blev helt kär i Fyre & Ice :O FY vad snygga färger :D

2008-10-29 @ 10:15:10
Purity

Marie: Haha jag kom på att fluff inte var någon skugga efter jag hade postat det här inlägget =P Doh... Aja, ibland får man väl bara lite blåst ;) Kul att du gillar mina swatches!



Emma P: Den var lite snällare, men jag hade ju så klart önskat att den var mer intensiv och lik hur den ser ut i burken =( har inte testat att sminka mig med den än däremot.



inthemake: Fyrinnae har underbara färger!



Nocic: Visst är den fin!!!! Är så glad att jag tog den =D

2008-10-31 @ 17:48:39

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy