FOTD - expensive pink & coppering


Är mulet och grått ute idag, men det spöregnar i alla fall inte som det gjorde hela dagen igår... Inga paket har kommit idag heller. Så jag tänkte att lite varma koppartoner skulle vara uppiggande en dag som denna!

Ansikte
  • MAC prep + prime
  • MAC studio fix fluid i NW20
  • MAC select cover up color correctors i peach och green
  • MAC loose blot powder i medium
  • MAC sculpt sculpting powder
  • MAC accentuate shaping powder
  • MUS face mist
Ögon
  • UDPP
  • MAC expensive pink eyeshadow
  • MAC coppering eyeshadow
  • MAC glamour check! eyeshadow
  • MAC shroom eyeshadow
  • MAC blacktrack fluidline
  • MUS tri brow color
  • MAC engraved powerpoint pencil
  • MAC plush lash mascara
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC moistly lipgelée (efter mycket om och men, var svårt att hitta något som passade ögonskuggan!)
























Rouaa

fan vad vi har använt liknande färger idag :D läckert!

2008-10-01 @ 21:29:50
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
inthemake

Superfint...intensivt men ändå mjukt!

2008-10-02 @ 09:36:14
URL: http://inthemake.blogg.se/
Purity

Rouaa: Oh, då måste jag spana in din dagens också! =D



inthemake: Tack! =) Var så dåligt ljus ute så det var svårt att fånga färgerna, dom blev lite urtvättade på bilden...

2008-10-02 @ 11:19:42
Sminkan

Det ser fantastiskt int ut! Du passar bra i kopparnyanser! Också, kanske jag ska tillägga då du är vacker i allt!

2008-10-02 @ 14:37:11
Purity

Sminkan: Awh, nu smälter jag ju nästan här av allt smicker! =D vad söt du är!

2008-10-02 @ 14:44:08

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy