The body shops julkalender


Årets defenitivt lyxigaste julkalender kommer från the body shop och innehåller 24 st inslagna presenter, en för varje dag fram till jul. Kalendern finns i tre olika prisklasser; small medium och large för 800, 1000 respektive 1200 kr:

Small
Innehåller 24 fantastiska presenter, en för varje dag. Förutom de härliga produkterna i form av bland annat fuktighetsbevarare och rengörare får du också fina accessoarer. Värdet på innehållet är 1 000 kr.

Medium
Mediumkalendern ger lite mer. Som att du får härliga dubbla produkter under två dagar. Njut av dessa härliga överraskningar varje dag fram till jul. Värdet av innehållet är 1 400 kr.

Large
Den största kalendern är allt du kan drömma om - en påse fylld med superlyxiga överraskningar. Det är 24 dagar och 24 presenter, men flera av dagarna får du mer än en produkt för att verkligen skämma bort dig. Innehållets värde är 1 600 kr.




Behöver jag ens säga detta: VILL HA!! ? Tyvärr så ligger närmaste TBS i Karlskrona, och min budget räcker nog tyvärr inte till för att jag ska ha råd att skämma bort mig själv med den här lyxiga kalendern =( Men man kan ju alltid tråna, eller hur? Kalendern finns i butik från och med i början av november och säljs fram tills den 5 december, eller så länge lagret räcker.


In English: This year's most luxurious christmas calendar comes from The Body Shop and contains 24 wrapped gifts, one for you to open every day in december until christmas eve =) There are 3 different calendars; small (800 SEK), medium (1000 SEK) and large (1200 SEK). I want this! You can buy this calendar at any Swedish TBS from the middle of november thru december 5th.

 




Pleu

O_O



Jag är normalt sett ganska neutral till TBS, men bara det faktum att dom har gjort en paketkalender gjorde mig ju lite småförälskad. :P

2008-11-10 @ 20:42:34
URL: http://pleu.blogg.se/
Purity

Pleu: Jag älskar TBS hudvårdsprodukter, kan inte få nog av dom =) Och så älskar jag paketkalendrar, jag och min syster hade en som min mamma hängde ett litet paket i varje morgon i december fram till julafton!

2008-11-10 @ 21:36:14
Regina

Lagt dig som favorit på min blogg, hoppas det är oki ;)

2008-11-12 @ 13:50:52
URL: http://andmakeup.blogspot.com/
Lalla

Oooh ge mig! Fan att man ar arbetslos, annars hade jag definitivt unnat mig den storsta :)

2008-11-12 @ 13:57:54
URL: http://julialex.blogg.se/
Purity

Regina: klart det är okej, vad kul att du har hittat hit! Ska genast kika in hos dig med =)



Lalla: Jag vill också ha den största! Fast jag har ju inget TBS här i Karlshamn, och så är den i dyraste laget med =(

2008-11-12 @ 14:47:19
Therése

mums, bara att hoppas att man råkar ha lite pengar över till en sån här godbit! :P

2008-11-12 @ 16:14:36
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy