Not so shy!


Kunde så klart inte låta bli att testa alla nya roliga saker =) Använde alla nya produkter förutom nude-stiftet blankety =) Blev lite kassa bilder för dagsljuset har inte velat visa sig alls idag känns det som...

Ansikte
  • Smashbox photofinish primer
  • MAC mineralize spf 15 foundation/loose - light
  • MAC mineralize skinfinish/natural - light
  • Everyday minerals multitasking concealer
  • MAC mineralize skinfinish - soft and gentle
  • MAC blush - gingerly
  • MUS face mist
Ögon
  • UDPP
  • MAC nice vice paint pot
  • MAC lotusland eyeshadow
  • MAC top hat eyeshadow
  • MAC solar white eyeshadow
  • MAC blacktrack fluidline
  • MAC rave pearlglide liner
  • MUS tri brow color
  • MAC plush lash mascara
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC see thru lip color - not so shy











Nu ska jag springa till jobbet, ha en trevlig kväll allihopa!




Kajsa

Lika söt som vanligt!

2008-11-04 @ 17:21:53
URL: http://www.glamour.se/min-sida/Monty/
Sminkan

Älskar ögonskuggorna! Så snyggt lagda! Fina färger! Läpparna med! Hela du är söt som en liten pralin, och inte den äckliga med marsipan utan den smaskiga med kolafyllning!

2008-11-04 @ 18:14:07
URL: http://sminkan.blogg.se/
Emelie

Not so shy är ju gudomligt snygg!

2008-11-04 @ 18:58:10
URL: http://www.pssion.se
Des

Lila är nog min favoritfärg på dig, så himla fint. Och hjälp vad snygg Lotusland blev!

2008-11-04 @ 19:56:56
URL: http://frokenrosa.wordpress.com
Linda

Jättefint, dina ögon passar så bra i dessa nyanser :o)

2008-11-04 @ 21:06:55
URL: http://bettieli.blogg.se/
Emma P

Jag förstår verkligen att du inte kunde hålla dig! så mkt fint du fick, vad kostade allting? Ska bli riktigt kul att höra vad du tycker om dina nya prudukter, särskilt mineralfoundationen är jag nyfiken på vad du tycker om den.



Sminket blev också jättefint, men något annat var väl knappast att vänta när man släpper lös dig bland en massa kul grejer:)

2008-11-04 @ 22:00:12
Purity

Kajsa: Tack =)



Sminkan: Jag blir ju alldeles knäsvag av allt smicker här! Tack söta du! <3



Emelie: Visst är den! Ger läpparna liksom ett nykysst utseende =) Gillar att den går att variera i intensitet med, har haft på 2 eller 3 lager på bilderna.



Des: Lotusland blir extra fin över nice vice tycker jag =)



Linda: Tack!

2008-11-04 @ 22:08:07
Purity

Emma P: Gick lös på runt $180, dvs ca 1500 svenska kronor. Mineralfoundationen har jag höga förväntningar på så jag hoppas att den lever upp till dom! Tack!

2008-11-04 @ 22:23:36
Lalla

Du ar sa himla duktig Sanna! Blir sa sugen pa att sminka mig nar jag ar inne har fast skulle behova uppdatera min sminkvaska forst :p

2008-11-04 @ 22:28:36
URL: http://julialex.blogg.se/
Purity

Lalla: Tack =D Du får rota runt i min sminkväska i jul när vi båda är hemma (hoppas jag?)!

2008-11-04 @ 22:30:30
inthemake

Underbar ögonmake & Not so shy var hur snyggt som helst!!

2008-11-05 @ 09:07:15
URL: http://inthemake.se
Emma P

Det är ju helt okej! Jag handlade för 1000 spänn på MAC i helgen, och jag fick inte alls lika mycket... Ja, det förstår jag, ska bli kul att höra omdöme när du testat lite mer.

2008-11-05 @ 09:08:17
Purity

inthemake: Tack!



Emma P: Man får ju grymt mycket mer för samma pengar i USA som i Sverige... Så det gäller ju att passa på när någon åker dit ;) Vad köpte du för något? Jag saknar att kunna åka till MAC och kunna titta på produkterna och frossa i utbudet =( Det kommer nog bli ett stort MAC-frosseri när jag åker hem till Stockholm över julen!

2008-11-05 @ 12:03:42
Emma P

Ja du, det är sant! tyvärr har jag inte så många nära och kära som reser till USA i tid och otid:( jag köpte PP blackground, mineralize blush i färgen love thing, en borste 187, och red she said skuggan danger zone. Usch, jag handlar alltid hiskeligt mkt när jag kommer till en MAC-disk, kan inte låta bli då... kan tänka mig att det blir en del över jul för dig:)

2008-11-05 @ 15:01:17
Lalla

Na jag ar inte hemma i jul, har inte rad med flygbiljetter + OM jag lyckas fa tag pa ett jobb kan jag inte ta ledigt det forsta jag gor :( Fast jag kanske kan fa rota i den nasta sommar istallet? :p

2008-11-05 @ 15:20:57
URL: http://julialex.blogg.se/
Purity

Emma P: Ååh, blackground vill jag också ha! Jag handlar också alltid för mycket när jag kommer till en MAC-disk, det är så svårt att låta bli! =P På senaste tiden har jag börjat att skriva en lista på vad jag vill ha innan jag åker dit som jag försöker hålla mig till, även om det är svårt...



Lalla: Noo, vad synd! =( Du får rota i den när du vill =)

2008-11-06 @ 12:19:12
Josephine

Har tittat på massor av dina FOTD och måste säga att du är otroligt duktig och att dina ögon är dödsläckra! =)

2008-11-06 @ 17:39:52
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Purity

Josephine: Tack! Kul att du har hittat hit =)

2008-11-06 @ 17:58:44

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy