ManGlaze The Death Tar


Min första NOTD här på bloggen! Ni får ha överseende med att jag inte tar lika bra nagelbilder som de riktiga nagellacksfantasterna... Appliceringen av lacket är lite knackig med eftersom jag gjorde det efter ett 10-timmars arbetspass och 2 glas vin, men jag var så sugen på att få det här lacket på naglarna!








The death tar är ett matt lack, fullspäckat med diskret skimmer. Det ser nästan ut som läder på naglarna, vilket tyvärr är rätt svårt att fånga på bild. Jag har målat två tunna lager. Lacket ser blankt ut vid applicering, men torkar snabbt till en matt finish. Jag gillar lack med snabb torktid eftersom jag är otålig och alltid lyckas paja lacket på något vänster under tiden jag låter det torka =P Ett väldigt läckert, vackert och speciellt lack som jag tycker att alla borde ha i sin samling! Imorgon byter jag nog till fuggen ugly, det grå lacket från ManGlaze! Jag har saknat att ha nagellack, jag får ju som bekant inte ha det på jobbet men jag tror jag ska börja lacka naglarna mer när jag är ledig och försöka utöka lacksamlingen lite!




Des

Gud vad snyggt det är, jag måste nog klicka hem det och det gråa i alla fall...

2008-11-16 @ 21:10:12
URL: http://frokenrosa.wordpress.com
Purity

Des: Båda två är himla unika och riktigt snygga lack, väl värda varenda krona!

2008-11-17 @ 13:19:28
Rei

håller de bättre än vanligt svart lack? :P

2008-11-17 @ 19:25:00
Purity

Rei: Jag hade mitt i 2 dagar och det satt på plats under den tiden, inte en enda nagel chippade färg! Och då hade jag varken överlack (eftersom det förstör grejen med det matta) eller underlack.

2008-11-17 @ 21:13:47

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy