ManGlaze Fuggen Ugly


ManGlaze-lack nummer två!









Fuggen Ugly påminner väldigt mycket om borstat stål, det är en grymt vacker grå färg! Fast jag måste erkänna att jag nog gillar The Death Tar snäppet mer, men båda är grymt vackra och riktigt unika färger. Jag som bara har rosa och lila lack i min pyttelilla samling annars välkomnar dessa o-tjejiga lack med öppna armar! Lacksamlingen kommer nog för övrigt att utökas så smått, jag älskar lack och hatar att jag inte får ha det på jobbet men jag jobbar trots allt bara 100 timmar i månaden så då och då kan jag faktiskt ta mig för att lacka naglarna utan att behöva ta bort det några timmar senare!




CrazyNails

jag tycker det är häftigt men jag är så van vid att använda mitt snabbtorkande överlack att jag nog skippar detta ändå.

2008-11-17 @ 20:29:47
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
RM

Det är ett väldigt fint lack. Gillar mina. :)

2008-11-17 @ 21:07:44
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Purity

CrazyNails: Båda två är riktigt snabbtorkande lack i sig, första lagret torkar på runt 3 minuter och nästa lager torkar efter ca 4. Lacket slutar vara "mjukt" efter ca 15 minuter.



RM: gillar mina med! Synd att det här måste ryka från naglarna imorgon =(

2008-11-17 @ 21:16:21
SugarPuff

De här lacken är så snygga, mina naglar skriker efter dom!

Vad kostade frakten för båda två?

2008-11-19 @ 15:34:10
URL: http://www.sugarpuffhoneybun.blogspot.com/
Purity

SugarPuff: Frakten gick på $6 för båda två, nästan lika mycket som ett lack kostade ($6.66).

2008-11-19 @ 15:50:13
SugarPuff

Hej!

Jag trodde jag hade kommenterat men hmm.. tydligen inte.

Iaf, vad fick du betala i frakt för lacken? :)

2008-11-19 @ 18:02:51
URL: http://www.sugarpuffhoneybun.blogspot.com/
SugarPuff

Såg att jag hade visst postat. Haha. Nevermind tekniksnillet. ;)



Tack för svaret!

7 dollar jag kan iof stå ut med, så när pengarna kommer blir det nog Man Glaze :D

2008-11-19 @ 18:04:13
URL: http://www.sugarpuffhoneybun.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy